我躲,躲,躲,躲!!(Survival)


遊戲說明
我惹不起,我還躲不起麼?我躲,我躲,我躲躲躲...~~來試下你能躲幾關吧~阿啦呀~~

玩法:方向移動,上鍵跳,躲開每關中不斷變化的落下的方塊,圓球,木板.....躲過20秒過關。

Share this article :

張貼留言

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 遊戲城 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger